Анатомія аутизму






“Що ти скаженієш?”
“Заспокойся”.
“Виховуй дитину краще, тоді і істерик не буде”.
“Ну і поведінка!” (Йдеться із засудженням)
На жаль, ці та подібні до них фрази люди з аутизмом та їх близькі чують чи не кожен день. Чому так відбувається? Тому що люди з аутизмом часто відчувають стан сенсорної перевантаження – одночасне надходження занадто великої кількості сенсорних стимулів. Знаходження в приміщенні, де багато людей, гучні звуки з телевізора, концентровані запахи, люмінесцентне освітлення – все це і сотні інших факторів можуть викликати такий стан як мелтдаун.
Нерідко зрив (мелтдаун) – єдиний спосіб вийти зі стану сенсорного перевантаження. А сторонні спостерігачі сприймають його як звичайну істерику, але мелтдаун не те ж саме, що істерика. На відміну від істерики зрив не вибирають.



Поради як спілкуватися з дітьми, що мають РАС від оргінізації “Дитина з майбутнім”.




















Подивіться, як працює структуроване навчання для дітей з особливими освітніми потребами, якщо є проблеми з комунікацією, плануванням і контролем своєї діяльності. Основна мета – досягти максимального рівня самостійності.
Чітка структура і план необхідні усім дітям, тому елементи зонації і організації простору батьки можуть використовувати вдома.

https://youtu.be/MwBHCPbo5C8https://youtu.be/Qfm2sXI7UkAhttps://youtu.be/vkymZzmg4jwhttps://youtu.be/ETO18KSvE7w

Корисне посилання на інформаційний ресурс, як для батьків так і для педагогів


Долучайтесь до офіційних спільнот закладу


Viber


Telegram


Facebook


Youtube