Шумлянська Н.М.: Ігрові технології як засіб формування позитивної мотивації учнів.

Дитинство без гри – це не дитинство. Через гру та власний досвід дитина швидше пізнає світ, а це сприяє формуванню компетентностей, які допомагають протягом життя швидко адаптовутися до змін. Під час гри дитина почувається комфортно та щасливо, бо можна не боятися помилитися.

Завдяки Концепції НУШ діти більше не є пасивними слухачами теоретичного матеріалу заняття. Вони стають активними учасниками процесу, мають змогу висловлювати власну думку та усвідомлювати важливість сформованих вмінь і здобутих знань.

Грати можна по-різному: одному, у парі, гуртом з усіма однокласниками і навіть з дітьми з інших класів і паралелей. При цьому гра не стає просто розвагою, а допомагає сформувати компетентності:

  • спілкування;
  • командної роботи;
  • прояву ініціативи;
  • генерації нових ідей;
  • критичного мислення;
  • оперування інформацією.

Ретельно спланована та організована гра також сприяє формуванню певних особистих якостей: терпіння, взаємоповага, цілеспрямованість, посидючість, охайність.

https://www.facebook.com/watch/?v=220434022929896

Методичні матеріали

https://vseosvita.ua/user/id410686/library?id_folder=28633#vr-tag

Відео до Міжнародного дня сім’ї.

https://www.facebook.com/watch/?v=3804164836357229

Відео до Дня матері.

https://www.facebook.com/watch/?v=477692430207456

Відео до Міжнародного дня рідної мови.

https://www.facebook.com/watch/?v=2974647162757163

Відео до дня Святого Миколая.

https://www.facebook.com/watch/?v=1234344906965331