Бадья Л.А.: Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови.

 Скажи мені – і я забуду. Покажи мені – і я запам’ятаю. Дай мені діяти самому – і я зрозумію. (Конфуцій)

Інтерактивні методи навчання засновані на взаємодії людей. Вони роблять навчальний процес цікавішим для всіх його сторін.

У процесі навчання з використанням інтерактивних технологій учні і вчитель перебувають у режимі бесіди. Це співпраця рівноправних учасників. Вчитель перестає бути хазяїном уроку і домінувати над учнями. Завдання педагога – скеровувати і корегувати хід роботи, не нав’язуючи свою думку.

Усі інтерактивні технології поділяються на чотири групи: фронтальні технології, технології колективно-групового навчання, ситуативного навчання та навчання у дискусії.

Серед інтерактивних методів широко використовуються такі як: мозковий штурм, мікрофон, коло ідей, робота в малих групах, «займи позицію», пресметод, акваріум, подорож рольові ігри та інші.

Інтерективні технології базуються на наступних принципах:

  • принцип активності;
  • принцип відкритого зворотнього зв’язку;
  • принцип експериментування;
  • принцип довіри у спілкуванні;
  • принцип рівності позицій.

Інтерактивні методи навчання сприяють тому, що учні опановують усі рівні пізнання, розвивають критичне мислення, рефлексію, уміння розмірковувати, розв’язувати проблеми тощо.